середа, 13 березня 2019 р.

Увага! Квест))

Дорогі учні! У рамках декадника "Шевченкіана" пропоную пройти квест "Я знаю Шевченка".
Сьогодні після кожного уроку я виставлятиму нові завдання гри.
Упродовж перерви представники класів мають написати відповіді в коментарях під постом!

Будь уважні! Ураховуємо не тільки правильність виконання, а й швидкість))


Картинки по запросу шевченко


І. КВЕСТ «Я ЗНАЮ Т.Г.ШЕВЧЕНКА»
«Укажи назву»

1. «А хату раєм називають…»
2. «Як понесе з України…»
3. «І не пом’яне батько з сином…»
4. «На свічку Богу заробляла…»
5. «В темний садочок на Україну…»
6. «І усміхнулася небога…»
7.«Нема в мене хати…»


2 коментарі:

  1. 5-A клас
    1. “Як би ви знали паничі”
    2. “Заповіт”
    3. “Сон”(“У кожного своя доля...”)
    4. “І виріс я на чужині”
    5. “Сонце заходить,гори чорніють”
    6. “Сон”(“На панщині пшеницю жала...”)
    7. “Мені тринадцятий минало”

    ВідповістиВидалити
  2. 3-Б
    1. "Якбиви знали паничі"
    2."Заповіт"
    3."Мені однаково"
    4."І виріс я на чужині"
    5."Сонце заходить"
    6." Сон(на панщині пшиницю жала)"
    7." Мені тринадцятий минало"

    ВідповістиВидалити

Вітаємо в Заліщицькій державній гімназії

 Шановні батьки, дорогі учні 1-А класу! Вітаємо в Заліщицькій державній гімназії! Нехай навчання тут буде легким, цікавим, успішним і незабу...